• OMX Baltic−0,16%291,06
  • OMX Riga−0,09%911,36
  • OMX Tallinn−0,18%1 886,26
  • OMX Vilnius−0,05%1 260,26
  • S&P 500−0,99%6 822,34
  • DOW 30−0,23%47 522,12
  • Nasdaq −1,57%23 581,15
  • FTSE 1000,04%9 760,06
  • Nikkei 2251,93%52 315,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • OMX Baltic−0,16%291,06
  • OMX Riga−0,09%911,36
  • OMX Tallinn−0,18%1 886,26
  • OMX Vilnius−0,05%1 260,26
  • S&P 500−0,99%6 822,34
  • DOW 30−0,23%47 522,12
  • Nasdaq −1,57%23 581,15
  • FTSE 1000,04%9 760,06
  • Nikkei 2251,93%52 315,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • 30.01.15, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

6 soovitust, kuidas kuulata klienti

Koolitusfirma Invicta müügikoolitaja Anti Radik toob välja 6 soovitust, kuidas kuulata klienti ning teha selgeks tema vajadused.
Kliendi vajaduste selgeks tegemiseks tuleb teda esmalt sõna otseses mõttes kuulata.
  • Kliendi vajaduste selgeks tegemiseks tuleb teda esmalt sõna otseses mõttes kuulata.
  • Foto: Erik Prozes
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee 6 soovitust, kuidas kuulata klienti, et tema vajadused selgeks teha.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele